Εμπόδια από Λο

Ένα από τα αγκάθια του καλοκαιρινού σχεδιασμού του Ολυμπιακού είναι ο Έισι Λο και το συμβόλαιό του, που δεν είναι απλό να σπάσει. Τι συμβαίνει με Μπαρτζώκα και Σπανούλη.
Ο Έισι Λο με τον σοβαρό τραυματισμό του τον χειμώνα δεν στέρησε μόνο από τον Γιώργο Μπαρτζώκα ένα βασικό (και αναντικατάστατο, όπως αποδείχθηκε) εργαλείο στην προσπάθεια για διάκριση στη σεζόν που τελείωσε, αλλά ταυτόχρονα προκάλεσε ένα αρκετά σημαντικό πρόβλημα στον σχεδιασμό για την επόμενη. Ο Αμερικανός γκαρντ δεσμεύεται με τον Ολυμπιακό και για την επόμενη χρονιά και το συμβόλαιό του, πέραν του ότι είναι ακριβό (περί το ένα εκατομμύριο δολάρια), είναι και κλειστό. Δεν περιλαμβάνει δηλαδή κάποια option και για να σπάσει πρέπει να εξαγοραστεί. Κι εδώ είναι το θέμα.
Τον καλό και ετοιμοπόλεμο Λο τον θέλει ο Μπαρτζώκας και... η μισή Ευρώπη! Θα είναι όμως καλός ο Λο μετά από τόσο σοβαρό τραυματισμό; Θα μπορέσει να επανέλθει στο επίπεδο που βρισκόταν πριν τραυματιστεί; Και, το πιο βασικό, πότε θα γίνει αυτό;
Για την ώρα ο Αμερικανός ακολουθεί το πρόγραμμα αποθεραπείας του. Λένε ότι σε ένα μήνα θα μπορέσει να φανεί σε ποια κατάσταση βρίσκεται και πότε θα μπορέσει να επανέλθει γερός στα γήπεδα. Από τη στιγμή πάντως που ο ίδιος έχει συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, είναι λογικό να μη βιαστεί. Θα πάρει το χρόνο του και πιθανότατα θα περάσει το καλοκαίρι μέχρι να δει αν μπορεί να παίξει άμεσα σε υψηλό επίπεδο ξανά.
Ο Ολυμπιακός, όμως, θα μπορεί να περιμένει τόσο πολύ; Δύσκολα. Αν πάντως θέλει να διώξει τον Λο, θα πρέπει να πληρώσει το συμβόλαιό του ή να βρει με κάποιον τρόπο άκρη μαζί του ώστε να χωρίσουν σα φίλοι. Πληρώνοντάς του μετά από κάποιες διαπραγματεύσεις ένα ποσό και αφήνοντάς τον. Είναι βέβαιο πως θα γίνουν επαφές με τον ατζέντη του. Όμως σε αυτή τη φάση αυτός που είναι σε θέση ισχύος είναι ο Λο, διότι το συμβόλαιό του είναι κλειστό.
Σε κάθε περίπτωση ο Ολυμπιακός δύσκολα θα κινηθεί για να πάρει άλλον Αμερικανό γκαρντ αν δεν ξεκαθαρίσει την υπόθεση Λο. Επομένως όσα ακούγονται για πιθανούς αντικαταστάτες του, όπως ο Μάλκολμ Ντιλέινι για παράδειγμα, είναι μάλλον πρόωρα.
Μένουν Μπαρτζώκας, Σπανούλης
Ονόματα σαν του Ντιλέινι πάντως δείχνουν κάτι άλλο. Ότι ο Γιώργος Μπαρτζώκας δεν θα πάει πουθενά. Δική του επιλογή είναι ο Ντιλέινι, τον έχει τσεκάρει μάλιστα εδώ και καιρό. Για να εξετάζεται, σημαίνει ότι γίνονται δεκτές οι εισηγήσεις του. Άρα μένει, καθότι έχει συμβόλαιο και για του χρόνου και παρά το ότι μετά το τέλος των τελικών είχε δημιουργηθεί κλίμα αποχώρησής του. Με το πέρασμα των ημερών το κλίμα αυτό σταδιακά εκτονώνεται, άλλωστε θα ήταν οξύμωρο ο Ολυμπιακός να χρεώσει τη φετινή αποτυχία στο πρωτάθλημα στον Μπαρτζώκα απολύοντάς τον, ενώ στη διάρκεια των τελικών είχε καταγγείλει ποικιλοτρόπως το "σάπιο σύστημα" και τη διαιτησία...
Πάντως τις προσεχείς ημέρες θα υπάρξει επαφή των αδελφών Αγγελόπουλου με τον προπονητή. Όσο για τον Βασίλη Σπανούλη, επίσης φαίνεται να μην υπάρχει θέμα αποχώρησής του. Και στη δική του περίπτωση ο χρόνος λειτούργησε ευεργετικά, ενώ φυσικά και το πανάκριβο συμβόλαιό του δεν είναι από αυτά που σπάνε ανέξοδα...
