Skip to main content

Εμψύχωσαν τους παίκτες οι οπαδοί του Ολυμπιακού

osfpopadoi

Εξω απο το ΣΕΦ συγκεντρώθηκαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού πριν από την απογευματινή προπόνηση για να εμψυχώσουν τους παίκτες.

 

Οι "ερυθρόλευκοι" περίμεναν τους παίκτες και τους αποθένωναν... έναν έναν με την άφιξή τους, εκφράζοντάς τους την εμπιστοσύνη προς την ομάδα και καλώντας τους με συνθήματα να νικήσουν στο ΟΑΚΑ και να πάρουν το πρωτάθλημα. Το ίδιο σκηνικό αναμένεται να επαναληφθεί και αύριο κατά την αναχώρηση της ομάδας για το ΟΑΚΑ.