Εμψύχωσαν τους παίκτες οι οπαδοί του Ολυμπιακού

Εξω απο το ΣΕΦ συγκεντρώθηκαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού πριν από την απογευματινή προπόνηση για να εμψυχώσουν τους παίκτες.
Οι "ερυθρόλευκοι" περίμεναν τους παίκτες και τους αποθένωναν... έναν έναν με την άφιξή τους, εκφράζοντάς τους την εμπιστοσύνη προς την ομάδα και καλώντας τους με συνθήματα να νικήσουν στο ΟΑΚΑ και να πάρουν το πρωτάθλημα. Το ίδιο σκηνικό αναμένεται να επαναληφθεί και αύριο κατά την αναχώρηση της ομάδας για το ΟΑΚΑ.
