Στο EuroCup τη νέα σεζόν o Άρης!

Στο EuroCup θα εμφανίζεται τη νέα σεζόν ο Άρης, με τον φάκελο που κατέθεσαν οι Θεσσαλονικείς να εγκρίνεται από το συμβούλιο των μετόχων.
Μετά και τη γενική συνέλευση της ECA, ο Άρης επιστρέφει στις ευρωπαϊκές υποχρεώσεις και την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο θα είναι μέρος του EuroCup.
Οι σκέψεις συμμετοχής στη συγκεκριμένη διοργάνωση από τους ανθρώπους των «κιτρινόμαυρων» προχώρησαν παραπέρα με τον φάκελο που κατέθεσαν πρόσφατα στους αρμόδιους φορείς.
Μετά και την επίσημη συνεδρίαση και τις αποφάσεις του συμβουλίου, ο Άρης εξασφάλισε τη συμμετοχή του στο EuroCup, αφήνοντας πλέον και επίσημα πίσω του την περίπτωση του BCL
