Skip to main content

Η Euroleague ανακοίνωσε τις 18 ομάδες και τη διεξαγωγή play-in tournament!

| Επικαιρότητα

a 1

Γνωστές έγιναν οι 18 ομάδες που θα συμμετέχουν στη Euroleague της νέας σεζόν, ενώ από φέτος θα έχουμε και play-in.

Η Euroleague ανακοίνωσε τις 18 ομάδες που θα συμμετέχουν στη σεζόν που έρχεται. Ίδιες οι ομάδες σε σχέση με την περσινή σεζόν, ενώ πλέον θα υπάρχει και το play-in τουρνουά για να αποφασιστούν οι τελευταίες δύο θέσεις των play-offs.

Αναλυτικά οι 18 ομάδες

Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Παρτίζαν, Ερυθρός Αστέρας, Βίρτους, Βαλένθια, Μπασκόνια ,Μπαρτσελόνα, Ρεάλ Μαδρίτης, Αρμάνι, Φενέρμπαχτσε, Μακάμπι Τελ Αβίβ, Ζάλγκιρις, Εφές, Μονακό, Βιλερμπάν, Άλμπα , Μπάγερν.

Τι ισχύει με το play-in

Στο play-in τουρνουά θα μπαίνουν οι ομάδες που τερμάτισαν από την 7η μέχρι τη 10η θέση στη regular season. Η έβδομη και η όγδοη θα παίζουν μεταξύ τους και ο νικητής θα παίρνει την πρόκριση στα play-offs. Ο ένατος θα κοντραριστεί με τον 10ο, με τον νικητή να κερδίζει άλλη μια ευκαιρία για πρόκριση στα play-offs, αφού θα αντιμετωπίζει στη συνέχεια τον ηττημένο του ζευγαριού 7ος vs 8os.

O ηττημένος του ματς του 9ου με τον δέκατο θα μένει αυτόματα εκτός play-offs. Σε όλα τα ματς γηπεδούχος θα είναι εκείνος που έχει το καλύτερο ρεκόρ στη regular season.

dfdf