Skip to main content

Άνετα το 2-0 στη Θεσσαλονίκη

| Επικαιρότητα

aris olympiakos lountzis

Με χαρακτηριστική άνεση ο Ολυμπιακός πέτυχε τη δεύτερη νίκη επί του Άρη (82-58) στο Αλεξάνδρειο και πήρε το πρώτο εισιτήριο για την ημιτελική φάση των πλέι οφ του πρωταθλήματος.

Εκεί θα τον περιμένει ο νικητής του «ζευγαριού» ΠΑΟΚ – Προμηθέα, αλλά αυτό μπορεί να περιμένει για την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα, που, τώρα, την απασχολεί η σειρά με την Φενερμαπαχτσέ.

Ο αήττητος Ολυμπιακός και στη Θεσσαλονίκη φάνηκε συγκεντρωμένος και από νωρίς έδειξε ότι δεν είναι διατεθειμένος να δώσει ελπίδες στον αντίπαλό του, Έτσι κι αλλιώς ο Άρης των τόσων προβλημάτων, ένεκα των τραυματισμών, δεν ήταν σε θέση να προβάλει αντίσταση στους «ερυθρόλευκους». Μετά το 15΄ η επιθετική πολυφωνία του Ολυμπιακού, του έδωσε ένα σημαντικό προβάδισμα και ο προπονητής του μοίρασε το χρόνο στους παίκτες του.

Τα δεκάλεπτα: 9-18, 27-42, 41-60, 58-82.

ΑΡΗΣ (Καστρίτης): Γκούντγουιν 11, Μήτρου-Λονγκ 8 (2), Τολιόπουλος (0/6 τρίποντα, 7 ασίστ, 6 λάθη) , Νότε 8 (1), Νετζήπογλου 5 , Καββαδάς 13 , Φίλλιος 3 (1) , Χάγκινς 10 (2/3 τρίποντα, 11 ριμπάουντ).

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Μπαρτζώκας): Γουόκαπ 3 (5 ασίστ, 5 λάθη), Λούντζης 10 (2) , Φαλ 1 (6 ριμπ.) , Βεζένκοβ 19 (7/9 δίποντα, 1/3 τρίποντα, 2/2 βολές, 4 ριμπ.) , Παπανικολάου (0/5 σουτ, 5 ριμπ., 2 ασίστ, 3 κλεψίματα) , Λαρεντζάκης 14 (3), Πάπας 3 (1), Σλούκας 11 (0/5 τρίποντα, 6 ασίστ) , Μπόλομποϊ 2 (7 ριμπ.) , Πίτερς 10 (2) , Μπλακ 4 , ΜακΚίσικ 5 (4 ασίστ).