«Ω, Μπάνε, Μπάνε», αποσύρθηκε η φανέλα του μεγάλου Πρέλεβιτς (vids)
Η μεγάλη γιορτή του Μπάνε Πρέλεβιτς ολοκληρώθηκε με τη φανέλα του να ανεβαίνει στην οροφή της κατάμεστης Πυλαίας μέσα σε φορτισμένο κλίμα.
Η Πυλαία... δονείται από το «Ω Μπάνε, Μπάνε». Ο θρυλικός Μπάνε Πρέλεβιτς είδε τη φανέλα με το Νο7 να ανεβαίνει στην οροφή του κλειστού της Πυλαίας. Η πρώτη φανέλα που αποσύρει το τμήμα μπάσκετ του ΠΑΟΚ για έναν θρύλο.
Πρώην συμπαίκτες του, η οικογένειά του αλλά και όσοι γέμισαν το PAOK Sports Arena σε εορταστικό κλίμα, με τον ίδιο εμφανώς συγκινημένο.
Άπαντες έσπευσαν να τον αγκαλιάσουν τη στιγμή που η φανέλα του πήρε πλέον τη θέση της στην οροφή, δίπλα στους τίτλους του ΠΑΟΚ. Κανείς «ασπρόμαυρος» δε θα ξαναφορέσει το Νο7.
Λίγο νωρίτερα και η ομάδα της ΑΕΚ με εκπρόσωπο τον Team Manager της, Γιώργο Χήνα, τίμησε τον «τίγρη», που αγωνίστηκε για δύο σεζόν με την «κιτρινόμαυρη» φανέλα από το 1997 έως το 1999.
Ο Μπάνε εξήγησε τον λόγο που η φανέλα του άργησε να αποσυρθεί τόσα χρόνια
Ο Πρέλεβιτς είχε στο πλευρό του τις κόρες του και πρώην συμπαίκτες του που σημάδεψαν την «ασπρόμαυρη» ιστορία, εξηγώντας τον λόγο που η απόσυρση της φανέλας του δεν έγινε νωρίτερα:
«Να διευκρινήσω κάποια πράγματα... Γιατί το κάνουμε σήμερα μετά από τόσα χρόνια... Για αρκετό χρονικό διάστημα είχα διαφορετική άποψη. Και γι' αυτό η ομάδα δεν το έκανε. Δεν φταίει ο ΠΑΟΚ. Εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη! Με την τωρινή διοίκηση, με πρόεδρο τον Θανάση Χατζόπουλο μού έδειξαν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και με ανάγκασαν να αναθεωρήσω την άποψή μου. Συνειδητοποίησα πως έχει έλθει η στιγμή. Και κάτι άλλο πολύ σημαντικό για μένα. Κατάλαβα ότι οι κόρες μου θα χαρούν πολύ! Σας ευχαριστώ για τη μοναδική και αξέχαστη εμπειρία».
