Skip to main content

Δείπνησε με Γιαννακόπουλο και Παπαδόπουλο ο Πιτίνο (pic)

| Επικαιρότητα

dw0hzadxcaasxah 1

Ο Αμερικανός τεχνικός του Παναθηναϊκού δείπνησε με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και τον Μάνο Παπαδόπουλο. 

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού δείπνησε όπως ανέφερε στο twitter «με τον εκπληκτικό ιδιοκτήτη της ομάδας, Δημήτρη Γιαννακόπουλο και τον GM της ομάδας, Μάνο Παπαδόπουλο. Αμφότεροι διαθέτουν πάθος, πείνα και κίνητρο. Αγαπώ να δουλεύω μαζί τους».