Ο Γιαννάκης στη Σάσα Σταμάτη! (vid)

Ο Παναγιώτης Γιαννάκης φιλοξενήθηκε στην εκπομπή της Σάσας Σταμάτη και πιο συγκεκριμενα στο «Oh La La».
Η γνωστή παρουσιάστρια ήταν τόσο ενθουσιασμένη, μάλιστα, που το έριξε στο τραγούδι κι έδωσε κι ένα φιλί στον προπονητή του Άρη.
Σήμερα... ο Παναγιώτης Γιαννάκης στο "Ooh La La!" #oohlala_skai #skaitvchannel
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Oohlala (@oohlalaskai) στις 10 Μάρ, 2018 στις 4:28 πμ PST
