Μικρό το κακό...

Προς στιγμήν ο Γιάννης Σφαιρόπουλος κόντεψε να τρελαθεί βλέποντας τον έναν μετά τον άλλον τους παίκτες του Ολυμπιακού να πέφτουν κάτω, αλλά τα νέα την Τρίτη ήταν ευχάριστα...
Κατ' αρχάς ο Όλιβερ Λαφαγέτ δεν γύρισε το πόδι του, όπως πολλοί φοβήθηκαν όταν τον είδαν να προσγειώνεται πάνω στο πόδι του Βον μετά από σουτ που επιχείρησε στην Πυλαία. Απλώς υποτροπίασε ελαφρώς ένας παλιός τραυματισμός του στο ίδιο σημείο και με ξεκούραση και θεραπεία για άλλη μία μέρα, πλην της Τρίτης, θα είναι καλά και φυσικά θα ταξιδέψει στη Βιτόρια για τον αγώνα με τη Λαμποράλ Κούτσα.
Το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με τον Κώστα Σλούκα, που παραπονέθηκε για ένα τράβηγμα αμέσως μετά τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ. Ούτε αυτός έχει κάτι σοβαρό και με λίγη ξεκούραση παραπάνω θα είναι κι αυτός ετοιμοπόλεμος την Παρασκευή. Εκτός αυτών, τόσο ο Μπρετ Πετγουέι όσο και ο Δημήτρης Κατσίβελης δείχνουν να αφήνουν πίσω τους τα πρόσφατα προβλήματα τραυματισμών τους και από τη στιγμή που την Τρίτη προπονήθηκαν, έστω και πιο ελαφρά από τους υπόλοιπους, μπαίνουν σε τροχιά επιστροφής.
Κατόπιν όλων τούτων φαίνεται πως την Πέμπτη θα μπουν στο αεροπλάνο για Βιτόρια όλοι, εκτός απο τον Βασίλη Σπανούλη και τον Μιχάλη Τσαϊρέλη. Πάλι καλά...
