Skip to main content

Στο πι και φι (vid)

lojeski apollon

Ο Ματ Λοτζέσκι θα μείνει στον Ολυμπιακό μέχρι το 2017 μετά την επέκταση του συμβολαίου του, που συμφώνησε με την ΚΑΕ. "Όλα έγιναν γρήγορα και είμαι χαρούμενος που μένω", δήλωσε.

Ο Ματ Λοτζέσκι μίλησε για πρώτη φορά μετά την υπογραφή του καινούριου του συμβολαίου στην κάμερα της Olympiacos BC TV. Και είπε τα εξής: