Πλήγμα με Λοτζέσκι

Οι φόβοι του ιατρικού επιτελείου του Ολυμπιακού επιβεβαιώθηκαν. Ο Ματ Λοτζέσκι έπαθε ρήξη οπίσθιου μηριαίου και θα μείνει εκτός δράσης για τουλάχιστον ένα μήνα!
Ο Ματ Λοτζέσκι τραυματίστηκε στο 37ο λεπτό του παιχνιδιού με την ΑΕΚ και θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για διάστημα περίπου ενός μηνός.
Ο Αμερικανός φόργουορντ υποβλήθηκε σε μαγνητική τομογραφία η οποία έδειξε ότι ταλαιπωρείται από ρήξη οπίσθιου μηριαίου.
Το πρόβλημα για τον Γιάννη Σφαιρόπουλο είναι σημαντικό, αλλά τουλάχιστον επιστρέφει ο Ντάρντεν κι έτσι ο Ολυμπιακός δεν θα ξεμείνει εντελώς από "τριάρια".
