Skip to main content

"Νομίζει ότι του ανήκει το μπάσκετ" (vid)

Μετά το ξέσπασμα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου  στον τρίτο τελικό στο ΟΑΚΑ, ήταν η σειρά των αδελφών Αγγελόπουλων να ξιφουλκήσουν  σήμερα κατά των διαιτητών της συνάντησης στο ΣΕΦ.

Καταφέρθηκαν εναντίον του προέδρου της ΕΟΚ Γ. Βασιλακόπουλου "είναι άρρωστος Παναθηναϊκός και νομίζει ότι του ανήκει το μπάσκετ" και των μελών της ΚΕΔ Ζαβλανού, Κορομηλά, θεωρώντας τους ηθικούς αυτουργούς. Μάλιστα ήταν κατηγορηματικοί και στο θέμα της μη συμμετοχής των παικτών του Ολυμπιακού στην Εθνική ομάδα.

Το βίντεο με τις δηλώσεις τους.